onsdag 4 januari 2012

Starkt

Det var starkt att vinna nere i Kallinge tycker jag allt, speciellt eftersom spelet inte stämde speciellt bra.
Kallinge kan nog utmana om en 4e plats det tror jag sannerligen.
Spelade fräckt och disciplinerat och kom med bra fart i varje situation, plus ett bra defensivt spel.
Att Hästen skulle åka ner och bara ta 3 poäng det hade jag aldrig ens drömt, visste att det skulle bli tufft om de inte var med till 100% det tycker jag inte grabbarna var, det står jag för också.
Det såg lite tafatt ut och jag vet att spelet kommer framöver.
Vi kan ju köra en klyscha som Coco gärna använder, vi ska ju inte vara bäst idag !
(säger ett lag som åkte på stryk av alla topplag i alla matcher förutom en)

Men varför hade man plockat bort Jocke i PP ? Det var ju helt sjukt fel beslut. Jocke har gjort 6 mål i PP medans Högga har gjort 7. Att Näsa var tillbaka och spelade i PP förvånade mig rätt grovt.
Visst Näsa är bra men ska han inte få komma till sin rätt först innan han spelar PP ?
Nä tillbaka med Jocke där mot Vimmerby hoppas jag.

Att KHK skulle åka ner och äta upp "Lilla VH" trodde jag inte heller, fan det var starkt gjort.
Måste ju varit någon form av mirakel av något slag, för inte kan Vimmerby spelat sitt yttersta, det är jag väldigt tveksam om.

I övrigt gick det väll lite som jag trodde fast resultaten inte var rätt.

_______________________________________________

Bra tryck i ladan var det nere i Kallinge också, undrar om Hästen Fanzen bidrog till det ?

Hoppas på bra uppslutning i klacken på fredag och att det blir ett jävla go utan massa skitsnack, för det är jag rätt läss på just nu så bespara mig det tack.

7 kommentarer:

  1. Zebbe vi drog vårt strå till stacken.

    SvaraRadera
  2. Ah jag hörde er inte i "massan" var inte speciellt bra ljud på sändningen. Kanske berodde på att Kallinge-klacken hördes hela tiden...

    SvaraRadera
  3. Undrar vart ni som kallar er sporrarna var idag? Var det inte ni som sa att laget behövde stöd? Hästen Fanz var där och bidrog iallafall! Nej sluta gnäll när ni själva sitter hemma och inte bidrar med nått!

    SvaraRadera
  4. Superhjälten Niklas åker på alla borta matcher, hackar på arbetslösa för att de inte kan åka 35 mil samma dag som de har en jobbintervju samtidigt som man tjänar 3K i månaden. Du är fan värre än Reinfeldt ! Ta dit skit snack och bege dig någon annanstans för nu har du retat upp fel person, igen.

    SvaraRadera
  5. Det är väl bra att Nicklas åker på bortamatcherna och låter litegrann för hemma i hallen låter han inte alls , Lelle !!!!

    SvaraRadera
  6. Har inte hört dig varken hemma eller borta iår lelle.

    Men du kankse är arbetslös du med eller?

    SvaraRadera