torsdag 5 januari 2012

Laddar upp

Ikväll/Natt innan JVM finalen så ska det fixas och donas här hemma inför matchen imorgon.
Är man intresserad av att hjälpa till och fixa till så är det bara höra av sig.
Det är alltså TIFO grejer om det inte framkommit så bra i texten innan.
Vi får se vilken klass det håller, tanken är att jag ska lägga den sista biten imorgon och förhoppningsvis håller den klass som jag själv sätter på mig själv. Jag är ju Rookie på detta men det ska nog gå bra, jag är väl påläst.

Om ni tror att ni kommer få se något innan matchstart så kan ni tänka om, inga sneekpeak här inte !

Väl mött, Zebbe

2 kommentarer:

  1. Hoppas på ett jävla drag och ett bra tifo! Imorgon, då jävlar!

    SvaraRadera
  2. Ska göra mitt absolut yttersta för att höjja kvalitén på tillställningen. Man ska inte få sitta och halv sova på en Hästen match Ala' Slaka, då kan man lika gärna ge upp !

    SvaraRadera