fredag 6 januari 2012

@"¤E"&/£

FASIKEN !!!

Nu ska jag vara så rak och ärlig som jag kan vara...

Igår började jag med en stor plast duk som skulle täcka klacken, har kört i mitt vardagsrum ska ni veta.. Ropade lite på hjälp, men det kom aldrig någon...
Nähä tänkte jag och körde på hela natten, har sovit 2-3 timmar i morse dock...
Fick ihop plasten till ett stycke, den täcker alltså hela klacken + ända ner som den är. Men den är i 1 färg. Tanken var att jag skulle skriva text och sätta ett emblem på den, men nu finns det helt enkelt inte tid och ska jag orka röjja loss ikväll så behöver jag ju kanske sova lite också.
Det är förbannat synd för slutresultatet hade blivit magnifikt, en riktig masterplan.
Men eftersom jag hatar att göra saker halvhjärtade så lägger jag detta på is och hoppas att det blir klart till på Söndag.
Men frukta icke, Tifo blir det ändå... Även om det blir i mindre skala... Är i full gång med Plan B så färglöst blir det inte på sektion A ikväll !

Mvh Zebbe

1 kommentar:

  1. Tja!

    Du jag skulle kunna komma bort imorgon, vad händer då? Låter jädrigt intressant..

    Ingen tifoexpert, men någonting kanske man skulle kunna hjälpa till med?

    Vi kan snacka omre i EM!

    SvaraRadera