tisdag 7 februari 2012

Nej usch vad längesedan det var jag skrev...Ursäkta!

Nu var det allt för längesedan jag skrev något här, har verkligen inte hållit vad jag lovat och krutat på mer här.
Hade ju ett mitt all-time high förra månaden med 4.000 läsare (var tidigare 2.900 Januari 2010) Så det lär vi ju inte komma upp i om vi ska fortsätta såhär..

Började ju jobba på riktigt igår och förberedde mig hela helgen typ och har inte alls fått till det med tid.
Sen är det ju till viss del också så att serien är avgjord och det finns inte speciellt mycket att skriva om heller för den delen.

Vi hade Hästen Fanz möte efter matchen mot Kristianstad nu senast och framtiden såg inte alls ljus ut, 3-4 st huvud medlemmar i styrelsen tänker inte ställa upp för ny val. Det ser därmed ut som att hela föreningen kommer hamna på "is" och en ny ren odlad supporterförening tar vid med ett annat namn.

Jag förstår att killarna inte har orken att driva det längre, det har varit lite motigt nu på slutet och de har slitit alldeles för länge. Så vill tillägna en Eloge till Bodelsson och Co som i alla fall startade igång allt !

____________________________________________________________________


Vad det gäller klackens inte vara och inte vara så vet vi faktiskt inte hur vi ska göra.

I Söndags orkade 5st + mig själv komma dit så då la vi ner och gick och satte oss i stället, ska det fortsätta så, så kommer jag nog själv också tyvärr att lägga av.
Vilket jag absolut inte vill, jag vill att grabbarna ska det där extra stödet samt att hallen ska ha någon "start gnista" och få ett större underhållningsvärde.

Vi har spånat lite i vad detta kan bero på och många pratar om att vi står helt fel och att "jag tänker inte stå där" bla bla bla, så därför vill jag ha in lite synpunkter/krav på varför du inte vill stå i klacken.
Vem vet det kanske till och med beror på mig, därför vill jag höra precis allt om varför det kan vara på det här viset.

Mvh Zebbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar