torsdag 29 december 2011

DAMN YOU GOOGLE

Jag drog ju igång med reklam här för en tid sedan, uppmanade lite att folk skulle trycka på mina annonser. Det sköt i höjden direkt och vi låg tills idag på 620 kr ungefär. Nu är dock ALLA de pengarna borta, till och med från tidigare månader...

Google har spärrat mig från tjänsten pga "ogiltig användning" (de misstänkte missbruk) pga förhållandevis lågt sidvisningsantal kontra klick på annonserna...

Dessa pengar hade gått oavkortat till att ta dagens TIFO-Kassa från 0:- till 620:- vilket hade gett oss ett mäkta tifo till Vimmerby matchen... Suck....

Nu har vi ju dock 400 meter plast att använda men det hade varit bra att använda dessa pengar till tex färg, tejp, tygflaggor & créperullar...

Får hoppas vi får in lite pengar i bössorna framöver...


Mvh Zebbe

3 kommentarer:

  1. Vi kan ha en insamling på fredag jag lägger gärna en hundring till tifo.ta med någon typ låda skriv tifo på den så samlar vi in pengar. Carlsberg.

    SvaraRadera
  2. Ska försöka fixa en sån där bössa av en jag känner på räddbarnen, de är ju kanon.

    SvaraRadera