tisdag 10 januari 2012

KHK & Åkerman

Tja, skriver lite från mobilen såhär på kvällskvisten. Har varit lite upptagen igår kväll/idag så har inte direkt haft tid att skriva något om vinsten igår kväll. Först och främst skulle jag vilja säga att det var en riktig värdemätare i första perioden. COCO'NA lade helt enkelt fokus på helt fel grejerna och åkte efter domarna i princip varje situation. Vilket är riktigt dåligt, de ska ha 110% fokus på spelet! Jag anser, och många med mig, att domarna var dåliga. Karlsson var precis lika dålig åt båda hållen, säger man något annat så såg man antingen inte matchen eller så är man en riktigt dålig förlorare. Hästen då!? De spelade på top i offensiven och revansherade sig efter matchen mot Vimmerby. Defensivt sett så var vi snäppet bättre i den här matchen men vi kan bättre. Killar som Stefan Erkgärds kan bra mycket bättre. Det ser lite ut som han har semester, men han är ju för gudsskull en elitseriespelare! Nej, där måste det bli en bättring. Det är såklart inte bara Stefan, utan även herr Tång som kan bättre!
_______________________________________
Säcken ut och Harald Lückner in hörde jag förut på radion påväg till innebandyn. Är det rätt väg att gå att ta in en redan sparkad tränare? Ja om man hatar LHC! Jag önskar Harald med de fina orden en trevlig kvalserie! Jag håller tummarna ;-)
_______________________________________
De gör sig också mycket märkligt av med Johan Åkerman! Det är bara hugga tag i sponsorerna nu Hästen! Han ska vi bara ha om vi verkligen vill till allsvenskan!
Tack för idag, Zebbe!

6 kommentarer:

  1. Bra match ock skapligt tryck. Själv vägrar jag att stå under hästen fanz flagga en elit förening som styrs av 2 personer. så för mig gäller fortfarande sektion K rad 5.

    SvaraRadera
  2. Vi ska ta hand om den biten, vi funderar på att ställa oss på andra sidan av den sektionen där flaggan inte hänger över. Skulle det vara mer OK ?

    SvaraRadera
  3. Patetiskt att inte kunna stå för sin åsikt utan vara anonym! Och noll koll har du med!

    SvaraRadera
  4. Tror flera skulle ställa sig i klacken om den flytta jag har aldrig stått i klacken förutom borta matcherna men skulle kunna ställa mig nu om man flytta sektion.

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  6. Sluta med Reklamen till din blogg i min blogg TACK ! :@

    SvaraRadera